دیار من لیشک

با عرض سلام و تشڪر بخاطر انتخاب وب سایت دیار من لیشڪ این سایت با هـدف معرفے و شناساندن روستاے سرسبز و دیدنے و توریستے لیشڪ در بخش هـاے مختلف بہ تمام مردم سرزمین ایران تشڪیل شدہ است

دیار من لیشک

با عرض سلام و تشڪر بخاطر انتخاب وب سایت دیار من لیشڪ این سایت با هـدف معرفے و شناساندن روستاے سرسبز و دیدنے و توریستے لیشڪ در بخش هـاے مختلف بہ تمام مردم سرزمین ایران تشڪیل شدہ است

دیار من لیشک
📩با عرض سلام خدمت هـمہ ے دوستان عزیز.. از این ڪہ افتخار دادید و بہ این تارنما سرزدید سپاسگزارم، در این محیط قصد دارم مطالب گوناگونے نظیر :زیباییهـاے گیلان ، جاذبہ هـاے گرشگرے گیلان ، آداب و رسوم و آیین هـاے گیلان ،تاریخ گیلان وهـر مطلب دیگرے ڪہ دربارہ گیلان باشد بہ آن بپردازم . بندہ حقیر برایتان از خداوند بزرگ و مهـربان سلامتے و آرامش و خوشبختے توام با طول عمر با عزت آرزو میڪنم . خواهـشمندم بندہ را با نظرات و پیشنهـادهـاے خوب و سازندہ خود یارے فرمایید.

 👤اسماعیل دهـدست لیشڪ
dehdastesmail@gmail.com

📩@Esmail_SkotDel
📩@SkotDel
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۵

گل خودروی وحشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
اسماعیل دهدست

نظرات  (۱)

زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی